Астанадағы және бүкіл солтүстік өңірдегі риэлторлар жылжымайтын мүлік нарығының жай-күйін талқылап, тәжірибелерімен бөлісті, тіпті заңды білу бойынша емтихандар да тапсырды. Қазақстан риэлторларының біріккен қауымдастығы ұйымдастырған шараға осы күндері 50-ге жуық адам қатысты. Конференция қонақтарының қатарында әр саланың мамандары, соның ішінде «Крыша» порталының жетекшілері де болды.
Бізді таң қалдырған бірінші нәрсе – риэлторлардың дайындық деңгейі. Егер кейбіреулер тәжірибелі болса, Біріккен риэлторлар қауымдастығы құрастырған емтихан тестінің күрделі сұрақтарын оңай шарласа, басқалары өздерінің жұмыс тәжірибесіне сүйенгені анық, бұл жеткіліксіз сияқты …
Бірлестік басшысы Нина Лукьяненко алдағы конференция туралы 1000-ға жуық риэлтор ақпарат алғанын атап өтті. Әлеуетті қатысушылардың көпшілігі бұл шараны елемеді.
«Біреулер қауымдастық агенттің телефон нөмірін қайдан алғанын сұраса, басқалары: «Бізге не үйретуге болады, біз бәрін білеміз», — дейді Нина Борисовна.
Шындығында, үйренетін нәрсе көп болды. Мұнда заңнамалық және мәмілелерді тіркеудің түйткілді мәселелері, ипотекалық несиелеудің жағдайы, шетелде жылжымайтын мүлік сатып алу, нотариаттық тіркеу және салық режимдерінің қыр-сырын талқылады.
krisha.kz интернет-жобасының жетекшісі Владимир Меркушевтің конференцияға қатысуы риэлторлардың үлкен қуанышын тудырды. Порталдың тұрақты қолданушылары «Төбемен» көптен сөйлескісі келетіні белгілі болды.
Портал жұмысын ұйымдастыру бойынша көптеген ұсыныстарды тыңдаған Владимир Меркушев жобаның басты мақсаты пайдаланушыларға ыңғайлы болу екенін баса айтты. Кәсіби бірлестіктер үшін жеке шарттар қарастырылмаған, сайт нарықтың барлық қатысушылары үшін бірдей жағдайларды қамтамасыз етуі керек.
- Біз әсіресе өңірлердегі трафик пен сайт базасының өсуін жіті бақылап отырмыз. Енді олар қоңыраулар саны бойынша жарнаманың тиімділігін қадағалай бастады», — деп түсіндірді Владимир Меркушев. — Біз эксперимент жасадық. Пәтерді сату туралы бірдей хабарландыруларды үш түрлі сайтта орналастырды. Бір қызығы, Алматыда 37 қоңырау болса, әңгімелесушілердің 78 пайызы «Крышадан» хабарландыру тапқан. Бәсекелестер қоңыраулардың 22%-ын ғана құрады. Бұл ретте әлеуетті сатып алушыларға қарағанда риэлторлардың қоңыраулары көбірек болды.
Астанада да жағдай осындай. Мұнда «Төбе» 71 пайыз жинаған. 48 қоңыраудың ішінен агенттіктерден ұсыныстар аз болған. Негізінде, жарнама сатып алушылардың тікелей қызығушылығын тудырды. Толық мәліметтерді «Төбе. Астана және аймақтар үшін мүмкіндіктер».
Дереккөз: krisha.kz