Бір жылға жуық уақыт ішінде, яғни 2013 жылдың шілде айынан бері ипотекалық несиені төлеуде қиналған 800-ге жуық азамат банк омбудсменіне көмек сұрап жүгінген, деп хабарлайды BNews.kz банк омбудсмені Ерсерік Сиирбаевқа сілтеме жасап.

Сарапшының айтуынша, ол қызметке тағайындалғанға дейін бұл қызметтің қалыптасу кезеңінен бір жарым жыл өткен: заңның функциялары нақтыланып, ішкі тәртіптер жасалып, тәжірибе жинақталған. Келесі жыл осы құқықтық институттың қалыптасу кезеңі болды. Осы уақыт ішінде азаматтардың 782 өтінішінің 96-сы «Келіспеушілік» ретінде тіркелді.

Дегенмен, көп жағдайда қарыз алушылар өз мәселелерін өз бетінше шешеді, өйткені олар сауатты заңгерлік кеңестер алады, қаржылық сауаттылығын арттырады, банк омбудсменіне жүгінудің қажеті жоқ.

Еске салайық, банк омбудсмені Қазақстан Республикасында 2011 жылы жұмыс істей бастады. Ол банк пен қарыз алушының (жеке тұлғаның) өтініші бойынша ипотекалық қарыз шарты бойынша келіспеушіліктерді реттеуге арналған.

Дереккөз: krisha.kz